Загрузка. Пожалуйста, подождите...
Главная страницаНовини → Тренди зовнішньої реклами 2020

Тренди зовнішньої реклами 2020

26.03.2020, 01:40

Зовнішня реклама є однією з найефективніших методів популяризації товарів і послуг. Причина цього – бурхливий розвиток передових технологій, що дозволяють створювати банери, які легко помітні в кінотеатрах, торгових центрах на дорогах і в інших місцях масового скупчення потенційних покупців.

Сучасна зовнішня реклама дуже подобається споживачам, адже вона барвиста, несе всю необхідну інформацію, добре запам'ятовується і, на відміну від теле- і радіо реклами, не набридає і не дратує.


 

Статистичні дані

Головними споживачами зовнішньої реклами є гіпермаркети, торгові мережі, сфера продажу нерухомості та об'єкти, що належать до сфери розваг – ігрові центри, спортзали і кінотеатри.

У минулому 2019 році зростання ринку зовнішньої реклами склало 4-4,5%. У той же час витрати на рекламу на телебаченні і в інших ЗМІ почали знижуватися. Пояснюється це тим, що віддача від неї з кожним роком стає все меншою. У 2020 році, на думку більшості фахівців, ринок зовнішньої реклами продовжить активно рости.

Найактуальніші тренди зовнішньої реклами

Щоб вписатися в стрімко мінливі ринкові реалії, необхідно йти в ногу зі своїми конкурентами, а ще краще бути на крок попереду них. А для цього слід знати найактуальніші тренди. Підводячи підсумки 2019-го року, експерти виділяють чотири наймодніших тенденції на 2020 рік в області зовнішньої реклами:

  1. Реклама з паєток, які переливаються різними кольорами і при цьому колишуться під дією вітру. Це оптимальний варіант для ресторанів, кафе та інших торгових закладів. Навіть якщо людина не планувала відвідати заклад, вона обов'язково туди загляне. Адже стане цікаво, що здивує зсередини. Виготовлення зовнішньої реклами такого типу коштує не дешево, але витрати дуже швидко окупляться.

  2. Вуличні бігборди. Цього року ці класичні представники зовнішньої реклами залишаться в тренді. Але звичайні бігборди нікому не потрібні. Якщо ви хочете зацікавити потенційних покупців, то доведеться проявити всю свою креативність, намагаючись епатувати цільову аудиторію. Такі конструкції важко не помітити, біля них навіть хочеться сфотографуватися, щоб викласти фото на своїх сторінках в соцмережах.

  3. Мобільна реклама. Маркетологи цифрували зовнішню рекламу і таким чином наблизили її до споживачів. Стандартна вулична реклама отримала функцію геолокації, хештеги, коди QR, що дає можливість в будь-який час перейти на сайт рекламодавця і ознайомитися з запропонованими їм товарами і послугами.

  4. Цифрові екрани. Дисплеї з квартир перемістилися на вулиці міст. Але якщо вдома при перегляді телевізора реклама зазвичай дратує, то на вулиці навпаки розважає, розважує під час очікування громадського транспорту на зупинці. Крім того, рекламні ролики, як правило, тривають не більше хвилини. Їх стислий формат і цікаво подана інформація при її неодноразовому повторенні швидко запам’ятовується.

Ще одним модним трендом, що заслуговує на окрему увагу, є використання екологічно чистих матеріалів. Широкий розвиток отримало створення рекламних інструментів з матеріалів, які підлягають вторинній обробці.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
 
706