Новини » Тренди зовнішньої реклами 2020 01:40 от admin |
Зовнішня реклама є однією з найефективніших методів популяризації товарів і послуг. Причина цього – бурхливий розвиток передових технологій, що дозволяють створювати банери, які легко помітні в кінотеатрах, торгових центрах на дорогах і в інших місцях масового скупчення потенційних покупців. Сучасна зовнішня реклама дуже подобається споживачам, адже вона барвиста, несе всю необхідну інформацію, добре запам'ятовується і, на відміну від теле- і радіо реклами, не набридає і не дратує. Статистичні даніГоловними споживачами зовнішньої реклами є гіпермаркети, торгові мережі, сфера продажу нерухомості та об'єкти, що належать до сфери розваг – ігрові центри, спортзали і кінотеатри. У минулому 2019 році зростання ринку зовнішньої реклами склало 4-4,5%. У той же час витрати на рекламу на телебаченні і в інших ЗМІ почали знижуватися. Пояснюється це тим, що віддача від неї з кожним роком стає все меншою. У 2020 році, на думку більшості фахівців, ринок зовнішньої реклами продовжить активно рости. Найактуальніші тренди зовнішньої рекламиЩоб вписатися в стрімко мінливі ринкові реалії, необхідно йти в ногу зі своїми конкурентами, а ще краще бути на крок попереду них. А для цього слід знати найактуальніші тренди. Підводячи підсумки 2019-го року, експерти виділяють чотири наймодніших тенденції на 2020 рік в області зовнішньої реклами:
Ще одним модним трендом, що заслуговує на окрему увагу, є використання екологічно чистих матеріалів. Широкий розвиток отримало створення рекламних інструментів з матеріалів, які підлягають вторинній обробці. |