Ображений співробітник Air India затримав рейс на дві години
12.05.2016, 16:39
Рейс авіакомпанії Air India з Нью-Делі в Шанхай довелося затримати на дві години через істерики співробітника, який залишився без місця в бізнес-класі, повідомляє The Daily Mail.
Інженер з технічного обслуговування літаків вирушав у відрядження до Китаю, щоб замінити колегу, який пішов у відпустку. Йому запропонували місце в економ-класі, так як бізнес-клас був повністю зайнятий. Однак він категорично відмовився і вимагав пересадити його, посилаючись на правила, за якими співробітникам, що вилітають у службових справах, вільне місце надається в бізнес-класі.
Екіпажу довелося викликати на борт представників вищого керівництва, які змусили працівника зайняти своє місце в економ-класі.
Представник авіакомпанії пізніше заявив, що Air India дотримується політики нульової терпимості до порушень дисципліни співробітниками і зробить відповідні заходи проти скандаліста.
У квітні бортпровідницю авіакомпанії United Airlines відсторонили від польотів після того, як вона без попередження покинула літак, що приземлився в аеропорту американського міста Х'юстон. «Боїнг-737», який прибув з Сакраменто, зупинився біля будівлі аеропорту, стюардеса відкрила двері з протилежного боку, викинула свою сумку, надула аварійний трап, скотилася по ньому, взяла речі і пішла.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
► Літо 2024 року буде таким же спекотним, як і попереднє, а потім буде "переворот", – кліматологи ► В Індонезії блискавка вбила футболіста під час матчу (відео) ► 17 лютого очікуються найбільші морози ► Шторм на Філліпінах забрав життя 6 людей ► Над Швецією з'явилось унікальне сонячне гало