Загрузка. Пожалуйста, подождите...
Главная страницаПолітика → Де у Львові змінили чи планують змінити організацію дорожнього руху, - ЛОКАЦІЇ

Де у Львові змінили чи планують змінити організацію дорожнього руху, - ЛОКАЦІЇ

06.08.2018, 20:02
032.ua зібрав локації, де впродовж року змінили схему руху транспорту та ділянки, де зміни невдовзі впровадять. Уже змінили Територія поблизу Органного залу На початку липня на вулицях Матейка, Рилєєва та Бібліотечній, а також площі Шашкевича біля Органного залу запровадили нову схему руху транспорту. Відповідно до нової схеми, пл. Шашкевича, ділянка від вулиці Бандери до вулиці Дорошенка, яка була двосторонньою, стала односторонньою в напрямку до вул. Дорошенка. Натомість, на Бібліотечній замість одностороннього впровадили двосторонній рух. Така схема організації руху була розроблена у рамках проекту "Вулиця для всіх", який також передбачав перетворити вулицю Професорську на пішохідну. Цю ідею комісія не підтримала, а як альтернативу пішохідній Професорській погодила зміну схеми руху на трьох вулицях та площі Шашкевича. Крім того, у березні біля Будинку органної та камерної музики облаштували пішохідну зону. Читайте також: На прогулянку з малюком: де у Львові облаштовані кімнати матері та дитини Вулиця Стуса На початку червня у Львові на перехресті вул. В. Стуса - пр. Червоної Калини - вул. Липова Алея ліквідували можливість прямого виїзду автомобілів з Липової Алеї на Стуса. Таке рішення ухвалила міська комісія з безпеки дорожнього руху ще у листопаді 2017-го. Схема - Zaxid.net. Зміни пов'язували із обмеженою оглядовістю цієї ділянки для водіїв, що виїжджають із Липової Алеї та необхідністю здійснювати рух по трамвайних коліях. При цьому розворот на проспект Червоної Калини не зник, його облаштували перед зупинкою громадського транспорту «Стадіон «Україна». Відтак, автомобілі, що виїхали з Липової Алеї, можуть розвернутися через 100 м після виїзду, здійснивши розворот у позначеному спеціальними дорожніми знаками місці. Додамо, щоможливість для розвороту перед трамвайною платформою облаштована тимчасово. Розворот на постійній основі здійснюватиметься вже після платформи. Вулиця Декарта У травні вулиця Декарта, яка розташована неподалік від залізничного вокзалу у Львові, стала односторонньою. Відповідне рішення ухвалила міська комісія з безпеки дорожнього руху. Схема - Zaxid.net. Вулицю зробили односторонньою в напрямку від вул. Марка Вовчка до вул. Братів Міхновських. У протилежний бік водії можуть проїхати по вул. Залізничній та Олени Степанівни. Вулиця Сельських Вулиця Сельських, розташована у Франківському районі, також стала односторонньою від вул. Художньої до вул. Залізняка. У протилежному напряму можна проїхати по вул. Коновальця або вул. Антоновича. Схема - Zaxid.net. Відповідне рішення у середині травня ухвалила міська комісія з безпеки дорожнього руху. Автори проекту реконструкції вул. Сельських наголошували, що вулиця завузька для роз’їзду двох автомобілів. Крім того, на ній паркуються машини. Додамо, що у середині липня на вулиці завершили усі ремонтні роботи. Тут замінили дорожнє покриття на мощення римським каменем, встановили нове освітлення та дорожні знаки. Проект реконструкції виготовили у ЛКП «Інститут просторового розвитку». Планують змінити Частина вулиці Дорошенка Торік міська комісія з безпеки дорожнього руху прийняла рішення щодо облаштування пішохідної зони на вул. Дорошенка (від пр. Свободи до вул. Банкової). Проїзд громадського транспорту цією ділянкою не зміниться, натомість, приватний транспорт здійснюватиме об’їзд цього відрізку дороги через вул. Гнатюка. У мерії кажуть, що перевагами запровадження нової схеми є пришвидшення руху громадського транспорту, збільшення перевізної здатності громадського транспорту, впорядкування руху транспорту, підвищення безпеки руху пішоходів на усіх перехрестях де відбудуться зміни, безконфліктний рух транспорту і пішоходів. Додамо, раніше повідомлялось, нову схему руху на Дорошенка, закривши частину вулиці для проїзду приватного транспорту, запровадять після перенесення зупинки та завершення робіт з облаштування нових павільйонів. Втім, згодом термін запровадження нової схеми перенесли, оскільки на цій ділянці ще мають встановити світлофорні об’єкти, які мають доставити з-за кордону. Крім цього,кінцеву зупинку тролейбуса №13 планують перенести від пам’ятника Тарасові Шевченку на смугу громадського транспорту на просп. Свободи (до ресторану «Галерея Лицарів»). Це необхідно, аби після перекриття Дорошенка для проїзду приватного транспорту організувати дві смуги руху в напрямку вул. Гнатюка. Читайте також: WizzAir відкриває два нові напрямки зі Львова Ділянка поблизу Стрийського ринку Наприкінці квітня цього року на засіданні міської комісії з безпеки дорожнього руху погодили реорганізацію поблизу Стрийського ринку (на вул. І. Франка та прилеглих). Аби зменшити затори, тут планують розділити потоки транспорту, який їде з вул. Шота Руставелі на вул. Стрийську та вул. Франка. Нова схема руху діятиме лише для приватного транспорту. Автобуси і тролейбуси їхатимуть прямо, як і зараз. Однак для цього необхідно буде реконструювати світлофор на перехресті. Для пришвидшення руху трамваїв облаштують смугу громадського транспорту на вул. Свєнціцького в напрямку вул. Франка та на вул. Франка в напрямку центру. Схеми - Zaxid.net. На вул. Свєнціцького та на вул. Франка від вул. Паркової до вул. Стрийської заборонять паркування, щоб припарковані автомобілі не заважали громадському і приватному транспорту їхати по окремих смугах. Натомість, на вул. Волоській облаштують паркомісця. Для цього вулицю зроблять односторонньою в напрямку до вул. Шота Руставелі. Автобуси, які зараз їздять по Волоській в напрямку з центру, пустять по вул. Франка. Зупинка для цих автобусів, яка зараз розташована біля Стрийського ринку, діятиме на вул. Шота Руставелі біля супермаркету «Рукавичка». Джерело: 032.ua

Джерело "032.ua"


 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
 
357