Загрузка. Пожалуйста, подождите...
Главная страницаПолітика → Журналісти видання «Футбол 24» заявили про звільнення через видалення із сайту матеріалу про Григорія Козловського

Журналісти видання «Футбол 24» заявили про звільнення через видалення із сайту матеріалу про Григорія Козловського

25.05.2018, 19:42
Причиною звільнення двох журналістів стало вилучення з сайту "Футбол 24" публікації про президента ФК "Рух". Учора, 24-го травня, стало відомо про те, що з сайту «Футбол 24» було видалено (разом із кешами) матеріал журналіста Андрія Сеньківа під назвою «Президенту Руха заборонили ходити на стадіон і він сидить в кафе. Це ще краще», пише "Детектор медіа". Матеріал з «Футболу 24» було видалено, а його автор Андрій Сеньків на своїй сторінці у Фейсбуці повідомив про те, що з 1 червня він більше не буде співпрацівником цього сайту. У коментарі «Детектору медіа» журналіст підтвердив інформацію про своє звільнення, а також підкреслив, що це суто його рішення. «Так, з 1 червня я більше не працюватиму на «Футбол 24», – повідомив Сеньків. – Вважаю ненормальним писати на сайті, де утискається свобода слова й нема нічого страшного в цензурі. Видалити матеріал з сайту без згоди автора і редакції – жахливо. Це неприпустимо для моєї професії». Також журналіст зазначив, що жодної розмови щодо публікації чи видалення цього матеріалу з керівництвом холдингу ТРК «Люкс», до складу якого входить видання «Футбол 24», в нього не було. Читайте також: На Донбасі загинув 22-річний доброволець з Львівщини Згодом стало відомо, що за автором статті покинути видання вирішив і шеф-редактор «Футбол 24» Олександр Гапоненко. На своїй сторінці у Фейсбуці він повідомив, що прощається зі своєю посадою. Причиною такого рішення стало видалення матеріалу про Козловського. Також ситуацію прокоментував міський голова Львова Андрій Садовий, дружина якого є керівницею медіахолдинг «Люкс», куди входить сайт "Футбол 24". «В ситуації з журналістами «Футбол 24» вважаю, що зняття матеріалу з сайту було неправильним кроком. Дуже сподіваюсь, що в керівництва і журналістів ще є шанс порозумітись. Зі своєї сторони хочу посприяти поінформованості аудиторії про що йде мова і опублікувати матеріал на своїй сторінці», – написав мер у Facebook. Він також опублікував скріншоти видаленої статті. Додамо, редакція «Футбол 24» повторно опублікувала статтю, що стала причиною скандалу – з коментарем гендиректора медіахолдингу ТРК «Люкс» Романа Андрейка. «Керівництво Медіахолдингу Люкс прийняло рішення повернути текст на сайт для того, аби читачі самі переконалися у двох речах: масштаби роздутого скандалу не співрозмірні із «масштабами» містечкової теми – читайте і переконаєтеся самі; у нашому холдингу не було і немає цензури», -  йдеться у коментарі до матеріалу. Джерело: 032.ua

Джерело "032.ua"


 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
 
269