Загрузка. Пожалуйста, подождите...
Главная страницаПолітика → У Львові запустили мобільний додаток Гарячої лінії міста

У Львові запустили мобільний додаток Гарячої лінії міста

10.05.2018, 17:22
Для «Гарячої лінії» Львова встановили мобільний додаток. З 7-го травня мобільний додаток «Гарячої лінії» міста «1580 Львів» став доступний для власників мобільних пристроїв з операційною системою Аndroid. Про це повідомляє прес-служба Львівської міськради. «Тепер львів’яни цілодобово мають можливість скерувати місцевій владі свою заяву, пропозицію чиподяку навіть нетелефонуючи вкол-центр. Донести свою думку стало щезручніше, доступніше таоперативніше. Більш того, ті, хто встановить мобільної додаток Гарячої лінії тазареєструється вньому, отримуватиме поточні таважливі повідомлення міських служб такомунальних підприємств про планові тааварійні роботи намережах міста. Додаток інтегрований збазою даних Гарячої лінії міста»,— розповіладиректорка департаменту адміністративних послуг ЛМРВалентина Бартошик. Читайте також: Львів?янина за розмови під час сеансу у кінотеатрі побив відомий каратист З її слів, наступні першочергові етапи — це розробка додатку для операційної системи iOs; додання функціоналу — карти звернень, щоб мати можливість бачити свої та інші звернення на карті міста, а також робити відповідні позначки. Користуватися додатком можуть якмешканці Львова, так імешканці Брюхович, Винник іРудно. Для того, щоб користуватись мобільним додатком «1580 Львів», потрібно: — встановити додаток на мобільний телефон через Play Market; — зареєструватись, якщо Вас немає в базі даних (система Вас проінформує про це); — зателефонувати у кол-центр «Гарячої лінії» міста, набравши номер 1580, або надіслати запит і працівник кол-центру Вам передзвонить. Можливості мобільного додатку «1580 Львів»: — подавати звернення, пропозиції — миттєво, зазначивши адресу події та короткий зміст питання. — стежити за роботами, які тривають у місті за Вашою адресою.  — отримувати звіти про виконану роботу, коли зручно особисто Вам, незалежно від графіку роботи служб міста. Читайте також: На Львівщині прогнозують грози зі шквалами та град Додаток розробила ІТ-компанія з Івано-Франківська  «Техноінфософт», яка розробила програмне забезпечення Visual service, що його встановили для «Гарячої лінії» міста. Джерело: 032.ua

Джерело "032.ua"


 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
 
182