Загрузка. Пожалуйста, подождите...
Главная страницаПолітика → Яка насправді температура в електротранспорті Львова: експеримент 032.ua

Яка насправді температура в електротранспорті Львова: експеримент 032.ua

03.03.2018, 17:03
Мешканці нашого міста скаржаться: в більшості трамваїв та тролейбусів не працює система опалення, тож їздити на роботу, навчання чи додому в електротранспорті дуже холодно. Особливо несолодко пасажирам було в останній місяць зими, коли температурні показники впали до історичних мінімумів. Журналіст 032.uа вирішив перевірити, на скільки ж насправді холодно в трамваях та тролейбусах нашого міста. Аби наш експеримент був достовірним, ми взяли із собою градусник, який вимірює температуру повітря. В кожному з транспортних засобів наш журналіст провів не менше 30 хвилин. І ось, який в нас вийшов результат. Температура в салоні трамвая У четвер, 2-го березня, о 07:15, розпочалася наша подорож на роботу в салоні трамвая №8, від зупинки «Ринок Шувар». Температура повітря у Львові в цей час становила -20 градусів. Ми сіли в трамвай з бортовим номером 1100 – вагон, який у 2017 році пройшов капітально-відновлювальний ремонт. Вікна трамвая з обох боків були вкриті шаром замерзлого снігу. Це могло свідчити про те, що цей вагон курсує на маршруті без опалення. Ми переконалися в цьому перевіривши термоблоки, які встановлені поблизу пасажирських сидінь – вони були холодними. О 07:27 ми під’їхали до зупинки “Академія мистецтв” та перевірили температуру в салоні. На диво, стовпчик нашого градусника завмер на позначці в +9.  Тим часом пасажирів у вагоні більшає. Трамвай, зважаючи на те, що на дорогах ще не має заторів, рухається швидко та впевнено, тож вже о 07:37 ми прибуваємо на кінцеву зупинку на площі Соборній. Перевіряємо температуру та помічаємо, що повітря в салоні прогрілося до +10. Виходимо та йдемо в центр міста, аби пересісти в інший електротранспорт. Температура в салоні тролейбуса О 8:00 ми прийшли на кінцеву зупинку тролейбуса №13 , яка розташована на площі Івана Підкови. О 08:03 до зупинки під’їхав тролейбус "Шкода" з бортовим номером 603. Салон в тролейбусі виявився набагато холоднішим, ніж в трамваї. Звісно, опалення тут теж не працювало, а вікна без вічної мерзлоти були лише в кабіні водія. На щастя, водій вирішив не стояти довго на зупинці з усіма відкритими дверима, тож вже о 08:05 тролейбус рушив. О 08:15 ми під’їхали до зупинки “Шевченківська райадміністрація”, а наш градусник тим часом фіксував температуру в салоні в 0 градусів. Пасажирів було не надто багато, ми зауважили також те, що на площі Підкови значна частина людей лишилися на зупинці, аби сісти в тролейбус “Електрон”, який приїхав на кілька хвилин пізніше за наш транспорт. О 08:25 ми вирішили вийти із салону, бо вже не відчували від холоду власні руки та ноги. На останок, ще раз поглянули на градусник: температура в тролейбусі, як не дивно, прогрілася до +1. О 16:15 ми продовжили свій експеримент, коли сіли в салон тролейбуса на зупинці навпроти Шевченківської адміністрації. Це був «Електрон», тож проблем із теплом тут не виникло: система опалення працювала справно. О 16:25, коли ми приїхали на зупинку до готелю «Львів», наш градусник фіксував температуру в +10 градусів. А на кінцевій зупинці на площі Підкови, в салоні транспорту потеплішало до +12. Далі, о 16:32, ми сіли в трамвайний вагон №1 (бортовий номер 1152), на зупинці по вулиці Дорошенка. В салоні було дуже холодно, бо трамвай курсував по маршруту без опалення. За перші 10 хвилин поїздки, наш градусник фіксував температуру в 0 градусів. Ми проїхали ще 15 хвилин (багато часу стояли в заторі навпроти парку культури), після чого вирішили вийти з трамвая на вулиці Сахарова. В цей момент наш градусник показував, що салон трамвая «прогрівся» до позначки в +3. Нагадаємо, що влітку минулого року наші журналісти вимірювали температуру в салонах автобусів та тролейбусів. Тоді температура повітря в громадського транспорі сягала +40 градусів.

Джерело "032.ua"


 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
 
303