Главная страница → Політика → КМДА за рекламу Києва на "Atlas Weekend" заплатила майже 150 тисяч
КМДА за рекламу Києва на "Atlas Weekend" заплатила майже 150 тисяч
02.07.2017, 10:02
КП "Київський міський туристично-інформаційний центр" замовило ТОВ "Юкрейніан Перфоманс Маркетинг" послугу з організації тематичної локації Києва на музичному фестивалі "Atlas Weekend" та інформаційного забезпечення заходу за 146 тисяч 450 гривень. Про це повідомляється у систему "Прозорро". Очікувана вартість закупівлі становила 150 тисяч гривень. Згідно з тендером, компанія мала розробити сценарій проведення заходів на тематичній локації "Зона гостинності Києва", забезпечити рекламно-інформаційну підтримку заходу "Atlas Weekend" (макети і постери для сіті лайтів 35 шт.), організувати роботу консультантів для роботи на інфо-стійці тощо. ТОВ "Юкрейніан Перфоманс Маркетинг" було єдиним учасником конкурсу.
► Літо 2024 року буде таким же спекотним, як і попереднє, а потім буде "переворот", – кліматологи ► В Індонезії блискавка вбила футболіста під час матчу (відео) ► 17 лютого очікуються найбільші морози ► Шторм на Філліпінах забрав життя 6 людей ► Над Швецією з'явилось унікальне сонячне гало