***
Андрію Івановичу, нещодавно Ви говорили про те, що здійснюється тиск і перешкоджання нідерландській компанії СТР будувати індустріальний парк, в промзоні Рясне -2. Яка там ситуація зараз? Там тривають якісь роботи чи ні ?
Ні. Нідерландська компанія викупила у приватну власність землю. Має намір збудувати цілий ряд підприємств, орієнтовна кількість працюючих має бути 3 тисячі людей. Генеральна прокуратура вилучили документи; обшуки, опитування, висунення звинувачень. Тобто по повній програмі. На державному рівні стоїть задача – не допустити будівництва цього індустріального парку. Чому? Я не можу зрозуміти. З одної сторони – Президент і Прем’єр говорять: «ми за залучення інвестицій», з іншої сторони – їхні виконавці роблять усе навпаки.
Як думаєте інвестор може відмовитись від ідеї будувати індустріальний парк?
Якщо він відмовиться від цієї ідеї – це буде публічно і на весь світ. Як тоді українська держава пояснюватиме, що вони залучають інвестора? Що вони тоді будуть брехати? Мені важко сказати. Наразі я вірю, що, може, здоровий глузд повернеться і до Генеральної прокуратури і до людей, які замовили це все, щоб вони залишили нас в спокої.
В своїх попередніх інтерв’ю іншим виданням, Ви говорили, що 21 березня вам мають вручити підозру і хочуть відсторонити від посади. Ви досі так думаєте?
Ці плани дійсно залишаються. Вони просто відтерміновані, бо коли вони хотіли це зробити то протестували громадську думку і вона була на нашій стороні. Тому, попередньо, зараз є така версія – давайте дочекаємося літа, щоб люди пішли у відпустки і тоді будемо цей варіант впроваджувати в життя, тому я готовий кожного дня.
А що може Вас змусити самому скласти повноваження міського голови Львова?
Смерть.
Як думаєте, за той час, поки ви перебуваєте на посаді міського голови, у Вас з'явилося більше ворогів чи друзів?
Серед мешканців міста Львова і громадян України – однозначно друзів, а серед політиків, які обдурюють Україну і наживаються на ній – напевно, ворогів.
Нещодавно від Вас пішов перший заступник Віктор Пушкарьов і кілька днів тому була новина про те, що Михайло Мороз іде з посади керівника культури. Чи відчуваєтеся зараз у міськраді кадровий голод?
Завжди він був, є і завжди буде, тому що нам важко конкурувати з бізнесом, який переманює найкращих від нас. І люди, які йдуть з міськради, у приватному бізнесі отримують одразу зарплату, як мінімум, в п’ять – десять разів вищу, ніж мають тут в міськраді. І вони не мають щоденних спілкувань з поліцією, прокуратурою, яка виснажує і насправді не дає можливості працювати.
Певні ротації відбулися і в районних адміністраціях. Там поміняли керівників. Для чого це було зроблено і як це вплине на самих мешканців?
Я думаю дуже позитивно, тому що, наприклад, Маруняк, яка мала досвід керування Галицьким і Сихівським районами очолила департамент ЖКГ, бо була вакансія, колишній керівник – став заступником ( мова йде про Сергія Бабака, - ред.). Вона дуже активно взялась за роботу. Думаю, що це дасть більшої динаміки і більшого порядку. Відбулися і ротації керівників районів - Шевченківського, Залізничного. На черзі – призначення керівників в Галицькому і Сихівському районах . Люди повинні мати нові виклики. Фактично всі люди, які отримали нові призначення – це для них підвищення по посаді, я б так сказав.
Свого часу, ви тривалий час працювали із Олегом Синюткою, який від Вас пішов працювати у Львівську ОДА. Вам його не вистачає?
На мою думку, він себе вичерпав працюючи у міськраді. Його роботу на посаді голови обласної державної адміністрації мені некоректно оцінювати, тому що він був моїм підлеглим. Це було б некоректно з моєї сторони.
Хочу спитатися і про дороги. Дуже багатьох цікавить, коли врешті-решт будуть ремонтувати вулицю Бандери і вулицю Шевченка?
Ви, напевно, звернули увагу, яке велике житлове будівництво зараз ведеться на вулиці Шевченка. Якщо б зараз там почати ремонт дороги, то це було б немудро, тому що ця дорога була б не тої якості і це створило б великий колапс, тому в цьому році ми працюємо з проектною частиною і по вулиці Шевченка і по вулиці Бандери.
По Бандери – це взагалі буде унікальний проект, який ми робимо спільно з колегами з Лейпцига. В наступному році – приступаємо до робіт. Це дуже вартісні роботи. Щоб ви розуміли, більша частина коштів – це, власне, інвестиції в підземну частину комунікацій і мереж.
В січні у Львові стартував конкурс перевізників для 46 міських маршрутів , але він ще не закінчився. Скажіть, чому?
Тому що ми маємо до десяти рішень суддів, які блокують нашу роботу. Коли компанії, які торгують металом, звертаються в суд з пропозицією зупинити чи скасувати конкурс.
Який стосунок вони мають до перевезення у Львові – не знаю. Можливо, з їхнього металу автобуси роблять?
Знаєте, це чітко спрямована атака по дестабілізації ситуації. Суди приймають дуже цікаві рішення, тому на сьогоднішній день конкурс відбувся в частині одного перевізника, а в частині двох наступних є відтермінування, але ми його, однозначно, проведемо. Тим більше, ви бачите, позитивна новина, яка прийшла 31 травня, - компанія «Електрон» виконала своє завдання і поставила всі 55 автобусів, а скільки нам вставляли палки в колеса. Спершу – Антимонопольний комітет зупинив тендер і заблокував на декілька місяців роботу, потім – СБУ і військова прокуратура, які ходили і перевіряли запчастини. Тобто це найбільша проблема в Україні, власне, автобуси для міста Львова, так?
Говорячи про транспорт. Коли львів’янам чекати на електронний квиток?
В цьому році ми починаємо цю роботу і я думаю, що в наступному році ми вже будемо користуватися електронним квитком.
Розмовляла Ірина ТРУШ.
« | Январь 2025 | » | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Вс |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |