Загрузка. Пожалуйста, подождите...
Главная страницаПолітика → Американці оцінили нашу горілку

Американці оцінили нашу горілку

11.04.2017, 10:20
Бренд «Хортиця» в черговий раз став призером щорічного міжнародного дегустаційного конкурсу Ultimate Spirits Challenge.
В цьому році в Нью-Йорку «Хортиця» завоювала золоті медалі «Great Value» і оцінки «добре» від професійного журі.
Продукція бренду отримала відмінні рекомендації. За підсумками конкурсної дегустації всі члени авторитетного журі відзначили м'якість і неймовірну питкість «Хортиця», чистоту і тонкий смак, насичений свіжістю.
Виробники «Хортиця» відзначають, що досягти таких результатів вдалося завдяки використанню спирту нового покоління «Пшенична сльоза» і артезіанської води. Спирт «Пшенична сльоза» виготовляється з добірної пшениці за особливою технологією, відрізняється рекордною чистотою і використовується ексклюзивно «Хортиця» для виробництва в промислових масштабах. Також продукт додатково очищається при наливанні через італійський дозатор з срібним ефектом металізації, тим самим ще більше покращуючи свої властивості. Сьогодні такий інноваційний дозатор використовується виключно для продукції бренду «Хортиця» і його неможливо підробити - підкреслюють експерти.
«Хортиця» показала зростання на американському ринку і стала найбільшим експортером української горілки в США. А в квітні 2016 року зміцнила свої позиції, увійшовши в найбільшу торгову мережу на західному узбережжі Америки - BevMo!

"032.ua"


 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
 
230