Торік у Львові завдяки зовнішній рекламі бюджет міста поповнився на майже 25 млн грн.
Як повідомив керівник КП «Адміністративно-технічне управління» Тарас Вітик у 2016 році суми штрафів за самовільне встановлення рекламоносіїв сягнули 127 тис. грн., що майже вдвічі більше, ніж у 2015 році. Про це інформує прес-служба Львівської міськради.
«У 2016 році надходження по рекламі було передбачено у розмірі 22, 7 млн. грн. Ми виконали програму майже на 25 млн. грн., тобто перевиконання плану становить 108,7% від надходжень», - зазначив керівник КП «Адміністративно-технічне управління» Тарас Вітик.
Якщо у 2014 році надходження від розміщення реклами становили майже 10 млн. грн., то вже у 2015 році – близько 16 млн. грн. А у 2016 році місто отримало близько 24 млн. грн. За самовільне встановлення рекламоносіїв у 2016 році юридичний відділ нарахував суми штрафів на загальну суму 127 тис. грн., що майже вдвічі більше, ніж у 2015 році (64 тис. грн.).
Читайте також на нашому сайті:
«Левчик», «Leopolis Card» чи «Е-Львів»: у Львові стартувало голосування за найкращу назву для е-квитка Як виглядатиме громадський простір пам'яті Небесної сотні у Львові: візуалізація Вночі на Володимира Великого пенсіонеру нанесли ножові удари в серце Альтернатива Буковелю: де можна покататися на лижах і сноуборді, не виїжджаючи із Львівської області
« | Январь 2025 | » | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Вс |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |