Загрузка. Пожалуйста, подождите...
Главная страницаПолітика → Контактний центр Києва отримав за рік 2,5 мільйони звернень киян

Контактний центр Києва отримав за рік 2,5 мільйони звернень киян

26.01.2017, 20:12
За 2016 рік Контактний центр міста Києва "1551" опрацював загалом майже 2,5 мільйони звернень від киян і гостей міста. Про це заявив керівник апарату КМДА Володимир Бондаренко, повідомляє сайт міської влади. Відзначається, що оператори опрацьовано 1,47 мільйони телефонних дзвінків, 260 тисяч електронних звернень і надали 760 тисяч консультацій. "У порівнянні з 2015 роком ми маємо приріст звернень за різними категоріями від 22 до 40 відсотків, а у порівнянні з 2014 роком - кількість звернень виросла майже втричі", - зазначив Бондаренко. Він додав, що відтепер безкоштовний і короткий номер 1551 доступний із телефонів усіх мобільних операторів України.

"pravda.com.ua"


 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
 
277