Контактний центр Києва отримав за рік 2,5 мільйони звернень киян
26.01.2017, 20:12
За 2016 рік Контактний центр міста Києва "1551" опрацював загалом майже 2,5 мільйони звернень від киян і гостей міста. Про це заявив керівник апарату КМДА Володимир Бондаренко, повідомляє сайт міської влади. Відзначається, що оператори опрацьовано 1,47 мільйони телефонних дзвінків, 260 тисяч електронних звернень і надали 760 тисяч консультацій. "У порівнянні з 2015 роком ми маємо приріст звернень за різними категоріями від 22 до 40 відсотків, а у порівнянні з 2014 роком - кількість звернень виросла майже втричі", - зазначив Бондаренко. Він додав, що відтепер безкоштовний і короткий номер 1551 доступний із телефонів усіх мобільних операторів України.
► Літо 2024 року буде таким же спекотним, як і попереднє, а потім буде "переворот", – кліматологи ► В Індонезії блискавка вбила футболіста під час матчу (відео) ► 17 лютого очікуються найбільші морози ► Шторм на Філліпінах забрав життя 6 людей ► Над Швецією з'явилось унікальне сонячне гало