Киянам нагадали, куди скаржитись на "негарячу воду"
05.10.2016, 10:51
Для перерахунку за неякісні житлово-комунальні послуги киянам необхідно звертатися на міські гарячі лінії або у сервісні центри Центру комунального сервісу. Про це заявив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв, повідомляє сайт міської влади. Так, поскаржитись на неприбране подвір’я чи ледве теплу воду з гарячого крана можна на 15-51 (з мобільного - 044 205-73-37) та 1557 (з мобільного - 044 500-15-57). Пантелєєв нагадав, що дзвінки на гарячі лінії щодо неякісних послуг - 1551 та 1557 - прирівняли до письмових заяв на перерахунок. Крім того, цього року у місті планують відкрити ще дев’ять центрів комунального сервісу, які прийматимуть звернення у тому числі з питань перерахунку. Вони працюватимуть у кожному районі столиці.
► Літо 2024 року буде таким же спекотним, як і попереднє, а потім буде "переворот", – кліматологи ► В Індонезії блискавка вбила футболіста під час матчу (відео) ► 17 лютого очікуються найбільші морози ► Шторм на Філліпінах забрав життя 6 людей ► Над Швецією з'явилось унікальне сонячне гало