Загрузка. Пожалуйста, подождите...
Главная страницаПолітика → Депутати затвердили нову структуру Львівської міської ради: що зміниться

Депутати затвердили нову структуру Львівської міської ради: що зміниться

26.05.2016, 20:37

Сьогодні, 26 травня, під час пленарного засідання Львівської міської ради депутати проголосували за затвердження структури виконавчих органів Львівської міської ради та за загальну чисельність апарату ради та її виконавчих органів.

Відповідну ухвалу підтримало 45 депутатів. Про це розповіли у прес-службі ЛМР.

Департамент фінансової політики отримав підпорядкування напряму міському голові.

Начальник юридичного управління Гелена Пайонкевич, що структура міської ради змінилась наступним чином:

«Департамент фінансової політики отримав підпорядкування напряму міському голові.

Першому заступнику міського голови є підпорядкований блок  департаменту житлового господарства та інфраструктури, а також 6 районних адміністрацій.

Заступник міського голови з економічних питань та містобудування буде мати під собою економічний блок та блок містобудування.

Новим є те, що департаменту розвитку ми підпорядковуємо управління культури та управління охорони історичного середовища. Логіка є такою, що управління туризму і управління культури мали б знаходитися у підпорядкуванні однієї особи. Стосовно управління охорони історичного середовища, то за останні 10 років воно було в підпорядкуванні першого заступника міського голови, заступника міського голови, який курував роботу департаменту містобудування, і короткий час у складі департаменту містобудування. Але, враховуючи важливе значення цього управління, вважаємо за доцільне перевести його в департамент розвитку, оскільки розвиток повинен здійснюватися в першу чергу через збереження набутого. Ми сподіваємося, що цьому управлінню буде приділена більша увага і робота його стане більш ефективною.

Наступне – розподіл управління архітектури на 2 самостійні управління. На сьогодні в управлінні архітектури є декілька відділів, які здійснюють кардинально різні за своїм об’ємом функції. Це є відділ, який займається розробкою та коригуванням генерального плану Львова, розробкою і корегуванням детальних планів і зонінгу, і також працюють районні архітектори. Тому було прийнято рішення розділити управління архітектури на управління архітектури та урбаністики, яке буде виконувати більш глобальні функції, тобто забезпечувати розгляд коригування генерального плану, детального плану територій, зонінгу, а також підготовку містобудівних умов та обмежень на об’єкти 4-5 категорії, тобто тих об’єктів які здійснюють істотний вплив на містобудівну ситуацію.

А управлінню регулювання забудови будемо пропонувати доручити вирішення дрібніших запитань, тобто видача архітектурно-планувальних вимог,видача  будівельних паспортів, вирішення питання дрібних реконструкції, тобто, підготовка та розгляд містобудівних умов 1-3 категорії.

Також ми створюємо 2 нові департаменту: юридичний департамент, до складу якого буде входити управління правової роботи без статусу юридичної особи і управління державної реєстрації, яке на сьогодні реанімовано і проводить свою роботу.

Створено департамент адміністративних послуг, який забезпечуватиме населення міста через роботу ЦНАПів і через роботу «гарячої лінії» ефективними і вчасними адміністративними послугами .

 У зв’язку зі змінами у законодавстві, ліквідовується управління «Дозвільний офіс». Штатні одиниці цього управління передані у ЦНАПи і  в управління державної реєстрації.

Департамент гуманітарної політики розділили на 2 департаменту: на департамент соціальної політики, який буде один з найбільший з департаментів, там працює понад 220 осіб та департамент освіти, охорони здоров’я, сім’ї, молоді та спорту».

Додамо, що ця ухвала набуде чинності не раніше, ніж 1 вересня цього року.

"032.ua"


 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
 
300