Загрузка. Пожалуйста, подождите...
Главная страницаНовини → Як збільшити продажі свого магазину

Як збільшити продажі свого магазину

06.09.2019, 02:31
Мабуть, для жодного бізнесмена не є секретом, що клієнта потрібно завоювати у конкуренції з іншими такими ж продавцями. Лише у тому випадку, якщо ваш товар буде якіснішим, дешевшим або ж просто відомішим у порівнянні з конкурентами, рівень його продажів значно зросте. Навіть якщо у вас простий стаціонарний магазин, однозначно варто налагодити продажі в тому числі і через інтернет, адже зараз цей сегмент розвивається найшвидше. А якщо ви продаєте щось через інтернет, то однозначно мусите мати зворотний зв’язок із своїми покупцями.

crm.jpg (18.12 Kb)
 
Якщо ви бажаєте досягти справді великого успіху у продажах, тоді у цьому вам допоможе crm платформа. За її допомогою у вас буде можливість підвищити повторні продажі, збільшити число нових покупців, оцінити роботу вашого відділу продажів, а також підняти ціну середнього чека. Завдяки вищевказаній платформі можна об’єднати в одну програму зворотний зв’язок з покупцями через різні канали, в тому числі за допомогою телефонних дзвінків, повідомлень електронною поштою, а також запитів у соціальних мережах.

Таким чином у вас буде можливість завести своєрідне досьє на кожного клієнта, де будуть збиратися всі його звернення до вас, а також історія придбань і ймовірна оцінка якості обслуговування. За допомогою спеціальної платформи можна надати постійним клієнтам пріоритет при спілкуванні з працівниками контакт-центру, просто зазначивши його номер телефону. І коли такий постійний клієнт зателефонує у компанію, тоді він не буде змушений розмовляти з роботом, адже його одразу з’єднають з потрібним спеціалістом.

Зручно також, що вищевказана платформа запам’ятовує будь-які запити потенційних клієнтів і вносить їх у базу даних, щоб потім відповідний працівник міг зв’язатися з цією людиною і запропонувати їй стати вашим клієнтом. Під час спілкування з клієнтом електронною поштою всі повідомлення зберігаються у базі crm, тож вони будуть доступні навіть після того, як ваш працівник звільниться з компанії.

Абсолютно всі дзвінки також записуються, тому тепер працівники контакт-центру будуть знати, що будь-яку їхню розмову з клієнтом може прослухати керівник. Звісно, це допоможе робітникам працювати відповідальніше, адже це означає, що за хамство у розмові цілком спокійно можуть звільнити. До слова, якщо дзвінок з якоїсь причини був пропущений, то він також зберігається у базі, тому менеджер цілком спокійно може передзвонити за цим номером і уточнити причину звернення.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
 
16937