Італійська компанія Luxottica представила нову рекламну кампанію Class 2016, що просуває оптичні оправи. Участь у ній взяли 94-річна Айрис Апфель, трансгендер Гарі Неф та інші моделі. Однак у центрі уваги опинилася саме Апфель, яка ефектно продемонструвала великі окуляри в чорній оправі. "Наслідувати правила моди - нерозумно, адже все залежить від того, хто і як одягає ту чи іншу річ!" - прокоментувала фотосесію американська дизайнер і колекціонер Айрис Апфель. Фотосесія реалізована в дусі випускного альбому, де шкільні стереотипи представлені в іронічному ключі. Компанія Luxottica є виробником окулярів і охоплює такі бренди, як Oakley, Persol та Ray-Ban. Раніше повідомлялося, що 100-річна модель Бо Гілберг знялася для журналу Vogue. Фотосесія була приурочена до її поважного ювілею.
► Літо 2024 року буде таким же спекотним, як і попереднє, а потім буде "переворот", – кліматологи ► В Індонезії блискавка вбила футболіста під час матчу (відео) ► 17 лютого очікуються найбільші морози ► Шторм на Філліпінах забрав життя 6 людей ► Над Швецією з'явилось унікальне сонячне гало