З початку впровадження електронної системи управління пацієнтопотоком «Поліклініка без черг» з її допомогою здійснено понад 2 млн записи до лікаря. Кількість пацієнтів, які скористалися сервісом, перевищила 1 млн. Найактивніший сегмент користувачів - молоді батьки. Наразі система працює у 18 областях України. Підключено 114 медичних установ (459 амбулаторій). Сервіс використовують у своїй роботі 4060 лікарів. Статистика, зібрана системою, показала, що перед початком навчального сезону завантаження українських лікарень в середньому зростає у 3 рази, але під час роботи системи формується рівномірний потік відвідувачів, і режим роботи лікарів не стає перевантаженим. Система «Поліклініка без черг» впроваджується в рамках медичної реформи, відповідає вимогам МОЗ і інтегрована з eHealth. Першим у вересні 2016 року був підключений Київський Міський Дитячий Діагностичний Центр, який запустив сервіс в якості пілотного проекту. Його головними користувачами стали молоді батьки. Надалі, під час впровадження сервісу в інших містах, вони показали себе, як найбільш активні користувачі його онлайн-можливостей. Окрім того, аналітичний відділ розробників сервісу виявив, що громадянська активність цієї категорії населення нерідко сприяє підключенню системи в медустановах по всій Україні. Але старше покоління також поступово освоює функціонал системи і користується її можливостями. Одна з ключових проблем медичних закладів України – сезонне збільшення завантаження перед навчальним сезоном. «Зазвичай ми приймаємо в день приблизно 1000 пацієнтів-дітей. Наприкінці серпня ця цифра зростає до 3000, - розповідає головний лікар Дитячої міської поліклініки №6 міста Одеси Сергій Горіщак. - Внаслідок цього раніше перед навчальним роком черги до лікарів могли сягати до 70 осіб. У коридорах було не проштовхнутися. Наразі система дає можливість рівномірно розподіляти навантаження, і проблему вирішено. Окремо хочу сказати про пацієнтів, які, не маючи можливості з’явитись у зарезервований час, не скасовують свої записи. Таких приблизно 50%. Не відмінені записи не дають можливості іншим людям скористатися часом, який звільнюється. Серед пацієнтів треба також формувати культуру відвідування лікарень. Хотілося б більш сумлінного ставлення». Наразі медичні заклади, де працює система, вже освоїли її роботу, в багатьох з них є потреба в розширенні можливостей і функціоналу. «Миропіль - невелике містечко. Ми маємо маленький медцентр, який за день приймає орієнтовно 70-100 пацієнтів, але комфорт відвідувачів є дуже для нас важливим. Люди дуже схвально сприйняли впровадження системи, - говорить Наталя Білозерцева, лікар загальної практики сімейної медицини КНП “Миропільська АЗПМС” смт Миропіль Романівського району Житомирської області. – Сервіс почав працювати з березня 2018 року. Звісно, спочатку ми переживали, що зустрінемося з труднощами, але вже 80% медичного персоналу навчилися користуватися сервісом. Наразі ми вже хочемо розширювати його функціонал та готові до подальших інновацій». Читайте також: Прикарпаття - лідер в Україні... із кору Джерело: 0342.ua
Джерело "0342.com.ua"
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: