Загрузка. Пожалуйста, подождите...
Главная страницаГосподарка → Правила "Нової української школи", які зустрінуть першокласники та батьки

Правила "Нової української школи", які зустрінуть першокласники та батьки

05.08.2018, 21:15
Як відомо вже з 1 вересня деякі школи почнуть свій навчальний рік з нової реформи «Нова українська школа». На Тернопільщині такий пілотний проект випробують на собі 5 шкіл. Мету такої реформи пояснили, як впровадження освіти нових сенсів, дитиноцентризму та поваги до кожної людини. Ось наше невеличке пояснення, що ж мало б  змінитися, порявняно до наших, старих програм. 1.Значну частину навчального часу в НУШ присвячено роботі в групі. Причому школярі не просто разом розв’язуватимуть, наприклад, математичні приклади, а робитимуть проекти і спільно шукатимуть рішення проблем. 2.Навчання в НУШ побудоване на дослідженнях. Тобто, дитина самостійно шукатиме відповіді на запитання, осмислюватиме вивчене, а вчитель допомагатиме їй у цьому. Тому в НУШ діти часто навчатимуться граючись. Діти опановуватимуть той самий навчальний матеріал, але в інший спосіб.А вчителю не потрібно буде більшість часу розповідати щось класу, стоячи біля дошки.Через гру — тобто моделювання ситуацій із додаванням руху, гумору й творчих завдань— учні зможуть дізнатись набагато більше. 3.Людина з розвиненим емоційним інтелектом розуміє власні емоції, керує ними й дослухається до відчуттів інших. Навчання цьому — одне з важливих завдань нової школи. Дітям пропонуватимуть висловлювати свої почуття і думки, слухати один одного, не робити іншим людям того, що їм неприємно тощо. Цьому навчатимуть під час ранкового кола — щоденної зустрічі, колидіти обговорюватимуть свій емоційний стан, власні думки, актуальні питання класного і шкільного життя або ж просто спілкуватимуться на цікаві їм теми. 4.Аби діти розуміли взаємозв’язки й мали цілісну картинку світу, у початковій школі запропоновано інтегрувати (об’єднувати) предмети. Наприклад, рослини вивчатимуть не лише з точки зору ботаніки, а й додаватимуть до цієї теми знання з географії, екології, математики, хімії, мови й літератури. 5.Вчитель за допомогою оцінки: фіксує, на якому рівні перебуває дитина, і показує ціль, до якої вона має прямувати. Томув першому і другому класах не буде балів— замість них запропоноване вербальне оцінювання. Мета — оцінити поступ кожної дитини, а не її відповідність певному еталону. Кожна дитина отримуватиме винагороду за свої старання, розуміючи, що робить успіхи, а також матиме портфоліо особистих досягнень — добірку всіх поробок і творів, які вона виконувала на уроках. 6.Помилка — це складова пізнання й дослідження. Тому в НУШ не каратимуть за помилки, а спонукатимуть дитину самостійно їх виправити. Відсутність страху помилки — запорука того, що дитина залишатиметься вмотивованою, навіть якщо їй щось не вдаватиметься. 7.Тепер серед обладнання класів мають бути парти-трансформери, які можна легко пересунути для роботи в групах. Крім того, буде нова навчальна техніка та розвивальні ігри. Традиційні «класні куточки» на стінах класів мають замінити, наприклад, поробки, виконані спільно з дітьми, чи матеріали, що спонукають дитину до роздумів — цікаві запитання, головоломки тощо. Джерело: 0352.ua

Джерело "0352.com.ua"


 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
 
252