Івано-Франківськ – одне з небагатьох міст, яке досі не має повноцінного бренду. Над цим завданням зараз активно працює міська рада спільно з проектом ПРОМІС. І зараз можна впевнено стверджувати, що створення бренду вже на фінальному етапі. Ще в травні-місяці оголосили конкурс на розробку бренду Івано-Франківська. Технічні завдання розробив ПРОМІС, посилаючись на прагнення громади та стратегію розвитку міста загалом. Свої пропозиції подавали всі охочі. Так отримали 16 ідей від 5-ти різних авторів. До фіналу потрапило 6 пропозицій, йдеться на сайті МВК. «Ми вже років 10 намагаємось розробляти бренд і логотип. От нарешті дійшли до фінальної частини. Були цікаві та неординарні ідей, але якогось єдиного бачення не було. Тому комісія та робоча група відкладали на потім це завдання. Аж цього року дійшли розуміння, що бренд таки потрібен, бо через нього сприймається наше місто», - зауважив заступник міського голови Богдан Білик. Також місто готове почути оцінку мешканців щодо фіналістів, аби це допомогло конкурсній комісії в кінцевому результаті визначитись з єдиним переможцем. Свої думки франківці можуть надсилати до 13 серпня на електронну адресу: uzzt@mvk.if.ua. До слова, проект ПРОМІС допоміг визначитись з брендом 60-ти містам у 12 країнах, серед яких - Канада, США, деякі карибські країни. Що стосується України, то за сприяння іноземного проекту зі своїми брендами визначились: Кривий ріг, Дніпро, Рівне, Мелітополь, Вінниця Читайте також: «Нам потрібен бренд, з яким би асоціювалось наше місто», - директор інституту туризму. Міська рада підводить підсумки туристичного року. Джерело: 0342.ua
Джерело "0342.com.ua"
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: