Відома торговельна компанія має настільки розгалужену мережу магазинів, що практично у кожному куточку нашої держави може запропонувати якісні товари за низькими цінами Час плине швидко: здається, лише вчора ми святкували введення безвізу з Європою, а однак вже минув рік. До речі, впродовж цього року понад півмільйона українців скористалися можливістю їздити до Старого Світу, отримавши біометричний паспорт. Показники внутрішнього туризму також постійно зростають. Експерти кажуть, що причина у зручності та доступності подібних мандрів. По-перше, набагато більше стало варіантів вибору транспорту для пересування (потяг, автобус), також можна скористатися одним із численних автомобільних сервісів для пошуку попутників. По-друге, розширилася база об’єктів розміщення: це і готелі, і хостели, і приватне житло. Ще одна причина збільшення внутрішнього туристичного потоку полягає в тому, що наразі можна економити і на харчуванні під час подорожей. Люди старшого віку пам’ятають, як брали із собою в подорож чи не окрему валізу з їстівними запасами: консервами, макаронами, крупами тощо. Сьогодні в цьому немає жодної потреби, адже всі ці продукти за тими самими цінами можна придбати і в «АТБ» поблизу власного будинку, і в «АТБ» за сотні кілометрів у чужому краї. Ба більше: за рахунок стандартизації роботи усіх 954 магазинів цієї мережі ці товари навіть лежатимуть на тих самих полицях і коштуватимуть однаково. «Сьогодні ми працюємо у 22 областях України. Магазини «АТБ» раді вітати своїх покупців у 247 населених пунктах. Робота кожного торговельного підприємства мережі стандартизована. Це стосується усього: від обслуговування до контролю якості продукції, від цінової політики до розміщення товарів на полицях. Тож покупець, який звик ходити на закупи до «АТБ», зможе добре зорієнтуватися у будь-якому магазині нашої мережі», – розповідає Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет». За її словами, ще однією беззаперечною перевагою стане цінова політика, яка також однакова для всіх підприємств корпорації. «Наші принципи полягають у тому, щоб забезпечувати людей якісними продуктами за доступними цінами. З цим завданням ми справляємося, про що свідчить довіра співвітчизників до «АТБ»: щоденно в наших магазинах купують товари понад 3,5 мільйона українців», – додає пані Шаповалова. Слід зазначити, що, формуючи низькі ціни на весь асортимент, мережа ще й постійно проводить різноманітні акції. Споживачі, які стежать за бонусами і користуються дисконтами, можуть істотно економити кошти сімейного бюджету. Акційні знижки на товари в «АТБ» можуть доходити до 40% початкової вартості. Приміром, тернопільська родина, яка зібралася у відпуску на південь, може не турбуватися про захмарні ціни на харчі в тамтешніх приморських містах. Магазини улюбленої мережі є в Одесі (зо два десятки) і в Одеській області: у Чорноморську, Південному, Крижанівці тощо. На курортах сусідньої Херсонщини також можна знайти знайомі вивіски «АТБ», зокрема, у Генічеську та Скадовську. В популярному серед бюджетних туристів Бердянську магазини мережі розташовані чи не в кожному районі міста. «Подорожуйте власною країною. А наша мережа буде рада допомогти зробити подорож доступною та смачною», – каже Наталія Шаповалова. Погодьтеся, це доволі серйозний аргумент для того, щоб наступні вихідні провести не перед телевізором, а вивчаючи рідну країну. В наш час це так просто зробити! Джерело: 0352.ua
Джерело "0352.com.ua"
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: