Фахівці Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області провели планову ревізію фінансово-господарської діяльності Відділу освіти Теребовлянської міської ради, якою охопили період з 01.07.2016 по 31.03.2018. Під час контрольного заходу виявили фінансових порушень на загальну суму 670 тис. грн, з яких порушень, що призвели до втрат, – на 187 тис.грн.Посадові особи відділу освіти взяли до оплати завищені обсяги та вартість робіт з капітального та поточного ремонту освітніх закладів, через що підрядникам зайво перераховано понад 64 тис. грн.Через унесення до табелів недостовірних даних щодо фактично відпрацьованого часу, завищення посадових окладів, надбавок тощо на оплату праці з нарахуваннями зайво витрачено 48 тис. грн.Бухгалтерська служба установи не спрямувала до міського бюджету 44,2 тис. грн, які надійшли через виправлення помилок, допущених у минулих роках при нарахуванні заробітної плати.Виявлено також нецільове використання освітньої субвенції на суму 18,3 тис. грн, недостачу продуктів харчування на 8,3 тис. грн.Крім цього, установлено несвоєчасне відображення в бухгалтерському обліку установи господарських операцій, що призвело до заниження кредиторської заборгованості на суму 464 тис. грн.Через неефективні управлінські рішення щодо утворення класів з малою наповнюваністю учнів (від 2 до 4), формування класів з непропорційною кількістю учнів та відповідно утворення підгруп при вивченні окремих предметів на утримання посад вчителів непродуктивно витрачено 266,6 тис. грн.Ще до завершення ревізії відшкодовано збитків на суму 160 тис. грн, забезпечено повне усунення інших порушень фінансової дисципліни.За допущення фінансових порушень 19 посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності, за порушення бюджетного законодавства до установи застосовано фінансові санкції.Матеріали ревізії передано на розгляд правоохоронних органів, про її результати поінформовано орган управління об’єкта контролю. Джерело: 0352.ua
Джерело "0352.com.ua"
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: