Загрузка. Пожалуйста, подождите...
Главная страницаГосподарка → «АТБ»: економно не лише для покупців, але й для мережі

«АТБ»: економно не лише для покупців, але й для мережі

29.05.2018, 17:33
Торговельна компанія з розумом заощаджує на всьому, що могло б призвести до подорожчання товарів для покупців. Це потребує впровадження найсучасніших технологій, які слідом за «АТБ» почнуть використовувати й інші українські ритейлери. Чи не всю весну українське суспільство жваво обговорювало перспективу підвищення цін на електроенергію для підприємств. Численні телевізійні сюжети пояснювали, що через це подорожчають майже всі товари, які ми купуємо в магазинах. Відповідальні бізнесмени до можливих змін у тарифах підготувалися заздалегідь. Вони не хочуть перекладати власні витрати на клієнтів, а прагнуть зменшити використання ресурсів. Прикладом може бути відома мережа «АТБ», яка наразі є лідером вітчизняної торгівлі та має 951 магазин у 246 населених пунктах України. Сьогодні компанія реалізує одразу декілька проектів, пов’язаних з активним інвестуванням в передові технології, впровадженням новаторських концепцій і практик. Один із них пов’язаний із переобладнанням магазинів. Пересічні покупці бачать лише новий сучасний дизайн у темних кольорах, втім зміни набагато глибші. «Проводимо комплексні роботи з модернізації магазинів торговельної мережі. Оновлені маркети – це своєрідний експериментальний майданчик. Тут впроваджено передові рішення у сфері роздрібної торгівлі, будівництва та енергозбереження», – зазначає Борис Марков, голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ». Йдеться про встановлення холодильного та морозильного обладнання останнього покоління, новітньої системи освітлення, що функціонує на основі LED-технологій. «Чимало уваги приділили вдосконаленню систем утеплення, опалення та рекуперації енергії. Загалом такий комплекс заходів дає можливість скорочувати витрати на опалення до 70%», – додає Борис Марков. Експерти обговорюють й інші інноваційні проекти мережі. Як показує досвід європейського ритейлу, впровадження передових технологій, концепцій і практик – новий тренд у розвитку формату дискаунтер (формату, в якому працює «АТБ»). Разом із такими європейськими лідерами, як Lidl і Aldi, вітчизняна мережа розглядає цей напрямок як найголовніший у своїй інвестиційній діяльності. Приміром, сьогодні компанія проводить експеримент з використання технології кас самообслуговування (КСО). Крім того, вона вдосконалює свою логістичну інфраструктуру (до речі, одну з найбільших в Україні), що складається з восьми сучасних мультитемпературних розподільчих центрів категорії «А» загальною площею 150 тис. кв. м. «Управління складами здійснюється за допомогою інформаційної системи (WMS), системи управління двором (YMS), а також передових технологій контролю якості обробки товару, які забезпечують комплексне вирішення завдань автоматизації управління складськими процесами. Вони дозволяють знизити вартість внутрішньої складської обробки товару та його доставки, підвищити контроль над виконанням складських операцій і обмежити вплив людського фактора на процеси складської логістики», – зазначає Борис Марков. Тож виключно ефективним використанням ресурсів «АТБ» не обмежується, чим доводить свою відповідність провідним європейським тенденціям у розвитку торгівлі. У 2018 році компанія планує відкрити не менше ніж 100 нових магазинів, а ще з півсотні «АТБ», які вже працюють, отримають новий дизайн. Зараз мережа націлена на активне поширення в столиці, південних і західних регіонах України. Джерело: 0352.ua

Джерело "0352.com.ua"


 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
 
145