Загрузка. Пожалуйста, подождите...
Главная страницаГосподарка → Тернополяни допомогли невідомим зняти з їх електронних гаманців понад 30 тис. гривень

Тернополяни допомогли невідомим зняти з їх електронних гаманців понад 30 тис. гривень

22.05.2018, 11:18
 Незважаючи на численні застереження, мешканці краю не задумуючись, повідомляють конфіденційну інформацію, якою повинні володіти лише власники рахунків.  З заявою до працівників поліції звернувся мешканець Шумська. Чоловік розповів, вже провірену схему за якою діють всі аферисти: лунає дзвінок, невідомий чоловік представляється працівником банку. Спочатку аферист входить в довіру намагається дізнатися якомога більше інформації. Завдяки цьому, він отримує всі необхідні дані, аби в подальшому без проблем зняти готівку. Потерпілий вже пізно зрозумів, що потрапив на гачок аферистів, мобільні злодії встигли зняти увесь залишок з картки – 23100 гривень. Заявник звернувся за допомогою до поліцейських. Ще два факти шахрайств задокументувати працівники Гусятинського відділення поліції. Як наслідок 43-річний житель районного центру втратив 700 гривень, а мешканець села Васильківці близько 12 000 гривень. За даними фактами відкрито кримінальні провадження відповідно до частини 1 статті 190 ККУ. Правоохоронці звертаються до жителів тернопільського краю, ніколи ні за яких обставин не вірити людям, які телефонують вам на засоби зв’язку. По-перше, пам’ятайте, що співробітники банку не мають права зв'язуватися з клієнтом по телефону і уточнювати його особисті дані. Паролі та інша інформація від банку – це секретна інформація. Якщо у клієнта виникають якісь підозри щодо неправомірних дій, він може повідомити про це на сайті або за телефоном гарячої лінії Ніколи не повідомляйте номер банківської картки, термін її дії, ПІН-код або CVV2-код, а також паролі, що надходять в SMS. Якщо дзвонять і уточнюють ці дані, знайте: це спроба шахрайства. Суворо дотримуйтеся правил користування карткою, не передавайте ніякої інформації третім особам. Якщо подзвонили і представилися співробітником банку з невідомого номера телефону, не потрібно вступати в дискусію, покладіть слухавку та зателефонуйте на гарячу лінію фінустанови. Всі дзвінки, які надходять з банку клієнту, зберігаються в історії контактів з клієнтом. Запам’ятайте елементарні правили фінансової безпеки: ?    не варто встановлювати на карту ПІН-код, який складається з цифр, що йдуть підряд, а також свою дату народження, тому що подібні комбінації легко підібрати; ?    не рекомендується захищати всі свої платіжні картки одним і тим же ПІН-кодом. І головне: ПІН-код необхідно запам'ятати або зберігати окремо від платіжної картки в місці, не доступному для сторонніх осіб – зокрема і родичів; ?    не повідомляйте нікому одноразові паролі, які приходять вам на мобільний телефон; ?    у разі надходження дзвінка з невідомого номера необхідно терміново передзвонити на гарячу лінію і уточнити у оператора всю інформацію по карті, при втраті або крадіжці – карту заблокувати; Якщо ж ви потерпіли від рук аферистів, не зволікайте, одразу телефонуйте на лінію «102». Джерело: 0352.ua

Джерело "0352.com.ua"


 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
 
130