Тернополянка повідомляє про продавчиню-аферистку з інтернету
30.04.2018, 11:03
Жінка замовила в користувачки Фейсбуку блузку, оплатила, однак всі вказані терміни вже минули, а річ вона так і не отримала. А продавчиня мовчить і на повідомлення вже не відповідає. Про це Татьяна Цыгиль написала у Фейсбуці. "Дівчатонька, доброго вечора! Місяць тому замовляла блузку, «продавець» виклала безліч кофтинок, але приглянулося саме ця блузка, замовлення оформила, оплатила і через три тижні мала б бути блузочка) але на жаль вона ігнорує, один раз відповіла, і тепер десятки смс, а вона онлайн і не читає, хоча в чорний список мене не закинула. Скажіть, будь ласка, хтось стикався з нею? Є ще ймовірність повернути гроші чи блузку?І на всякий випадок будьте обережні", - написала жінка. "Профілю 7 років. Дивно. Може з Китаю чекає. А там буде йти до 2 місяців. І з Турції, казали, що великі затримки. Але мала б хоч спілкуватись з покупцем. Дані картки і профіля співпадають? Йдіть в поліцію", - коментує Наталія Швайка Репак. "Ще з лютого відгуки про неї негативні", - додає Наталія Швайка Репак.
► Літо 2024 року буде таким же спекотним, як і попереднє, а потім буде "переворот", – кліматологи ► В Індонезії блискавка вбила футболіста під час матчу (відео) ► 17 лютого очікуються найбільші морози ► Шторм на Філліпінах забрав життя 6 людей ► Над Швецією з'явилось унікальне сонячне гало