Такий висновок зробили в місцевому управлінні освіти в результаті незаповненості вакансій.
Чи дотримуються тернопільські вчителі принципу дитиноцентризму у своїй роботі? Як переконані громадські активісти, чиї діти теж є школярами, педагоги сьогодні досі далі спілкуються з учнями за принципом «мовчи і слухай». Відсутність конструктивного діалогу з дітьми не дає працювати за новими методами, шукати порозуміння з учнями.
Начальник управління освіти Ольга Похиляк погодилася, що вчителів, які б навчали, ставлячи інтереси дитини на перший план, - не вистачає. А знайти такі кадри тернопільські школи сьогодні не можуть.
«Напевно причина в тому, що колись в педагогічні вузи вступали кращі учні. А сьогодні вони обирають спеціальності медика, юриста, а ті, хто все ж закінчує педагогічний виш – після проведення кількох уроків у класі з 30-35 учнями, втікають з такої роботи. Вони виявляються не готові працювати в сучасній школі», – пояснює Ольга Похиляк. На її думку, обираючи фах педагога, варто бути готовим до роботи з великою кількістю дітей.
В результаті знайти вчителя фізики чи інформатики для більшості шкіл Тернополя сьогодні неабияка проблема. Громадські організації запропонували управлінню освіти створити відкриту електронну чергу, де б усі бажаючі працювати вчителями могли ознайомитися із наявними вакансіями в школах міста, пише БезТабу. Головна тернопільська освітянка Ольга Похиляк пообіцяла взяти до уваги таку пропозицію.
► Літо 2024 року буде таким же спекотним, як і попереднє, а потім буде "переворот", – кліматологи ► В Індонезії блискавка вбила футболіста під час матчу (відео) ► 17 лютого очікуються найбільші морози ► Шторм на Філліпінах забрав життя 6 людей ► Над Швецією з'явилось унікальне сонячне гало