Якість освіти – це першочерговий показник, на який варто звертати увагу при проведенні реформ у сфері освіти. Як показує досвід, малокомплектні навчальні заклади не завжди дають кращу освіту, ніж загальноосвітні заклади з великою кількістю учнів. Крім того, досить поширеною практикою є те що частину предметів у малокомплектних школах викладають не спеціалісти, а в класах відсутня конкуренція, пишуть Тернополяни. Про це заявила начальник управління освіти і науки облдержадміністрації Ольга Хома в ефірі програми «Що робити?» «Вислів «Не буде школи не буде села» зараз втратив актуальність. Адже якщо кілька десятків років тому школярам доводилося часто долати навіть 10-12 км, то зараз є можливість довозу учнів завдяки шкільним автобусам. На утримання одного учня в рік держава виділяє в середньому 9 тисяч 600 грн. Однак у нас школи, де середній показник вартості навчання одного учня значно перевищує цю суму. Така ситуація у Боківській ЗОШ І-ІІ ст. Підгаєцького району — 40374 грн та в НВК “Домаморицька ЗОШ І-ІІ ст.-ДНЗ” Тернопільського району — 40237грн. Водночас у ЗОШ І-ІІІ ступенів вартість навчання одного учня в середньому становить 17456 грн. Значно дорожче навчання учня у Киданецькій ЗОШ І-ІІІ ст. Збаразького району — 28000 грн; ЗОШ І-ІІІ ст. с. Висипівці Зборівського району — 25300 грн; ЗОШ І-ІІІ ст. с. Раштівці Гусятинського району — 24257 грн.», - зазначила Ольга Хома. Начальник управління переконана, що оптимізація мережі загальноосвітніх закладів у Тернопільській області необхідна, щоб підвищити якість освітніх послуг; здійснити перехід від утримання закладів освіти до інвестування у розвиток освіти, учня; підвищити ефективність видатків.
► Літо 2024 року буде таким же спекотним, як і попереднє, а потім буде "переворот", – кліматологи ► В Індонезії блискавка вбила футболіста під час матчу (відео) ► 17 лютого очікуються найбільші морози ► Шторм на Філліпінах забрав життя 6 людей ► Над Швецією з'явилось унікальне сонячне гало