Що сповільнює запуск інклюзивної освіти на Тернопільщині?
18.03.2017, 17:00
Навчати дітей з особливими потребами в загальноосвітніх закладах вважає правильним рішенням начальник управління освіти та науки області Ольга Хома. На Тернопільщині за схемою інклюзивної освіти навчається 68 школярів. Впровадження альтернативних навчанню у школах-інтернатах заходів повинні розглядати під час другого читання Закону про освіту. Проблеми освіти на Тернопільщині обговорили під час публічного звіту про використання обласного бюджету, пише Терен. – Відсутність в школах вчителів-асистентів, які б могли приділити більше уваги дітям з особливими потребами, сповільнює запуск інклюзивної освіти, – говорить Ольга Хома. – Але при правильному підході можна досягнути вагомих результатів. Я навчала у загальноосвітній школі дівчинку з ДЦП середньої складності. Вона почала читати 70 слів в хвилину, переказувати, вчити вірші та самостійно себе обслуговувати. Тому школи-інтернати для таких дітей повинні відходити у радянське минуле. Мова йде про їх реорганізацію або ж закриття. Минулого року на загальноосвітні школи-інтернати ( в тому числі санаторні) витратили 49, 6 млн грн з бюджету області, спеціальні загальноосвітні школи-інтернати та інші заклади освіти для дітей з вадами розвитку – 48 млн грн. На харчування в середньому 65 грн в день плюс використовували кошти благодійних внесків. Щодо процедури влаштування в інтернатні заклади для дітей з фізичними вадами, часто туди потрапляють не за адресою, додала Ольга Хома. Це проблема медиків і батьків, які легковажно ставляться до оформлення діагнозів; а також керівників закладів, які штучно нарощують кількість дітей.
► Літо 2024 року буде таким же спекотним, як і попереднє, а потім буде "переворот", – кліматологи ► В Індонезії блискавка вбила футболіста під час матчу (відео) ► 17 лютого очікуються найбільші морози ► Шторм на Філліпінах забрав життя 6 людей ► Над Швецією з'явилось унікальне сонячне гало