Загрузка. Пожалуйста, подождите...
Главная страницаГосподарка → У Тернополі реально отримати закордонний паспорт та ID-картку протягом 20 днів

У Тернополі реально отримати закордонний паспорт та ID-картку протягом 20 днів

17.03.2017, 21:30
Отримати в Тернополі закордонний паспорт та ID-картку протягом 20 днів та при цьому не переплатити — реально. Для цього необхідно закупити обладнання. Саме через його нестачу у місті виникають довгі електронні черги.
Люди, яким потрібно виготовити його терміново, повинні переплачувати у паспортному сервісі "Документ" більше на 400 гривень. Можливості в Тернополі для вирішення цієї проблеми є.
Це питання обговорили на круглому столі. Справа у тому, що вирішити проблему черг не важко. Видають паспорти в Державній фіскальній службі та в "Документі". Згідно реформи, Центри надання адміністративних послуг також можуть цим займатися. Для цього потрібно придбати спеціальне обладнання. Кошти на це, за словами активістів, є. В минулому році міський бюджет отримав 11 мільйонів із закордонних паспортів.
— Черга на закордонні паспорти в інтернеті триває від двох тижнів до двох місяців, на сайті Державної фіскальної служби взагалі немає вільних місць. Іншим виходим є паспортний сервіс "Документ", який робить закордонні паспорти на 400 гривень дорожче. Не кожному це по кишені, адже до 557 гривень потрібно доплатити ще 400 гривень, аби отримати паспорт, — каже член ГС "Рада бізнесу Тернопілля" Катерина Кондратюк.
За її словами, ЦНАП має право закупити це обладнання та приймати документи самостійно, місцевому самоврядуванню в межах реформи децентралізації надали такі повноваження, пише Доба.
— З паспортів 70% збору надходить у міській бюджет. За 2016 рік — це 11 мільйонів. Щоб закупити додаткове обладнання та вирішити питання з чергами, потрібно 2 мільйони. Люди зможуть вибрати, де робити паспорт: у ДФК, ЦНАПі чи "Документі", — каже Катерина Кондратюк.
Депутат міської ради Андрій Шкула говорить, що в минулому році в "Документі" було зроблено 22 тисячі паспортів. Тернополяни заплатили 8 мільйонів цьому паспортному сервісу, щоб просто пришвидшити процес:
— Місто отримує з паспортів до бюджету 11 мільйонів. Нам потрібно з цих коштів віддати невелику частину на закупівлю обладнання. Зараз закон дозволяє зробити, щоб паспортами займалося місто, а паралельно будуть діяти ДСФ і "Документ".
Перший заступник начальника Управління Державної міграційної служби в Тернопільській області Іван Чубатий розповів, що 1 робоче місце коштує близько 220-250 тисяч гривень. На Тернопіль потрібно створити десь 4 робочих місця — три на прийом документів та одне на видачу.
За словами активістів, така практика вже успішно була використана у Львові, Івано-Франківську та Луцьку. В цих містах вдвічі збільшили потужність та вирішили проблему з чергами.
Зазначимо, що на круглий стіл з невідомих причин не прийшли представники виконавчих органів влади, хоч і були проінформовані про захід. В міській раді мають зібрати комісію та обговорити цю проблему.

"0352.com.ua"


 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
 
356