Загрузка. Пожалуйста, подождите...
Главная страницаГосподарка → Перевізники вважають, що сьогоднішня заява мера — помста за висунуті ними вимоги

Перевізники вважають, що сьогоднішня заява мера — помста за висунуті ними вимоги

09.03.2017, 21:30

На сьогоднішній оперативній нараді мер розкритикував одного з найбільших перевізників у місті ТзОВ "Корида-транс". На самому ж підприємстві вважають, що такими заявами мер хоче знівелювати питання, яке 1 березня поставили перед міським керівництвом всі перевізники міста. Йдеться про відміну пільгових проїздів і створення єдиного соціального маршруту. 

"Меру явно передали недостовірну інформацію, бо якщо 41 і 47 маршрут їхали б погано, то були б якісь скарги. Згідно даних УТіЗ (Управління транспорту і зв'язку) таких скарг не було" — коментує інженер з охорони праці промислової безпеки руху "Корида-транс" Стахів Олег.

"Емоції мера, ймовірно, пов'язані з тим, що ми пропонуємо якось змінити ситуацію, що наразі склалася на ринку перевезень. Мова про збитковість багатьох маршрутів у місті. 1 березня ми поставили перед мерією чіткі вимоги і якщо їх не виконають, вдамося до радикальніших дій", — пояснює представник "Корида-транс". 

Стахів Олег каже, що в місті є 110 тисяч пільговиків: 25,5 тисяч — діти з учнівськими квитками; 48,5 тисяч — пільгові категорії городян; 42,985 тисяч — пенсіонери за віком: "Якщо скласти в купу ці цифри, то це половина нашого міста. Якщо б нам якось це компенсувалося, то було б добре, але цього не відбувається. Критична точка наступила в грудні, коли кабмін підвищив мінімальну зарплатню. Це теж зачепило і нас".

1 березня перевізники міста запропонували меру два варіанти: 1) Ціну на проїзд піднімати не будуть, але учні і пенсіонери їздитимуть за 2 гривні. 

2) Проїзд залишається на межі 4 грн, але відміняється умова, за якою з 10:00 до 16:00 на всіх маршрутах пільговики їздять безкоштовно. Натомість на кожному маршруті з'являється соціальний автобус, який курсує приблизно раз у годину (раз на коло). Це лише в тому випадку, якщо на маршруті є мінімум сім автобусів. Для інших пільгових категорій в автобусі зберігається три пільгові місця. 

Представник перевізника каже, що реакцію на ці вимоги мер висловив сьогодні: "Пішов методом нападу".

На наступному тижні у них з мером запланована вирішальна зустріч, і якщо на ній Марцінків перевізників не почує, то вони відмовляться від усіх маршрутів. Свою роботу на даний момент перевізники, в більшості, називають благодійною діяльністю.

"Рентабельність автобуса, який приносить 400 грн на день не сумісна з витратами. Середня точка беззбитковості маршруту десь 870 грн. Треба мати здоровий глузд, аби далі це діло розвивати. Ми наймали аудиторську фірму, яка провела розрахунок рентабельності і за її даними на самий нерентабельний маршрут — №46 — проїзд мав би коштувати 8,15 грн, на маршрут середньої рентабельності — №41 — 6,35 грн. На маршруті №22 адекватна ціна — 4 грн. Тому, якщо брати золоту середину, проїзд на сьогодні мав би коштувати 6 грн, але ми піднімати вартість проїзду для всіх не хочемо", — пояснює вимоги перевізників Стахів.

Згадав Стахів і про маршрут №27, який, за його словами, мерія хоче закрити.

"Це був комунальний маршрут, який попросили обслуговувати нас, адже їхньої техніки немає. Місто попросило нас його взяти і ми пішли на компроміс. Мерія нас гадить, але, в той же час, просить про допомогу", — обурюється Стахів. 

Представник перевізника каже, що навмисне страйк вони не організовуватимуть, але водії просто не вийдуть на маршрут, адже їм не має чим платити зарплатню. Збитковими Стахів назвав маршрути №41,47, 44, 46, 27, 31, 37, 37К. Саме ці автобуси можуть зупинитися, якщо перевізники не домовляться з мерією. 

До теми: З 10 січня вартість міжміських перевезень по області зросла в 1,5 рази

"Ми не хапуги!" – перевізники області про збільшення тарифів
Антимонопольний комітет сказав своє слово щодо підвищення цін на проїзд у міжміському транспорті

"0342.com.ua"


 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
 
277