Відтепер тернополяни у тролейбусах отримують два квитки
22.11.2016, 20:30
З 22 листопада у тролейбусах пасажири отримують два квитки - звичний і той, який видає валідатор. Але уже з 1 грудня оплата за проїзд у електротранспорті повністю буде автоматизована. - Від сьогодні в тернопільських тролейбусах кондуктори змушені видавати пасажирам по два квитки, - пише у facebook Олег Синовець. - Розумію, що реформа і всяке таке, але для чого їх навантажувати додатковою роботою і видавати цілих два квитки - це мені важко зрозуміти. Також кондуктори були попереджені, що у випадку поломки касових апаратів витрати на їх ремонт будуть стягати із їхньої заробітної плати - це нормально? Директор КП "Тернопільелектротранс" пояснив, що систему уже запустили для того, щоб з 1 грудня вона злагоджено працювала. - Як ми раніше оголошували, запуск автоматизованої системи оплати повинен бути з 1 грудня, - каже директор КП "Тернопільелектротранс" Андрій Мастюх. - Але для того, щоб уникнути деяких непорозумінь, усе привести в порядок, то ми 22 листопада запустили її в підготовчому режимі. Щоб з 1 грудня уже повністю відмовитись від звичайного квитка, а залишити лише той, який друкується за допомогою системи. Пластикові картки для проїзду у тролейбусах можна буде придбати уже з 1 грудня. З 28 листопада їх можна буде придбати у депо, а згодом тернополянам нададуть адреси кіосків, де продаватимуться картки. Їх буде близько 40 по всьому місту, пише 20хвилин. - Наголошую на тому, що цю пластикову картку потрібно купувати лише раз, а потім поповнювати, - зазначив пан Мастюх. - Це можна буде зробити у тих же кіосках, де і продаватимуть їх. А з середини грудня і в інтернеті можна буде поповнити через інтернет-сервіс. Юридичним особам можна укладати угоди і тоді картки поповнюватимуться в автоматичному режимі. Ми робимо усе, щоб нашим клієнтам було зручно. Також пан Мастюх наголошує на тому, що усі тарифні пакети, крім безлімітного, діють 90 днів з моменту придбання чи поповнення картки. А безлімітний - 30 днів. - Тобто, не місяць - з 1 до 31 числа, а тридцять чи дев?яносто днів, залежно від тарифу, з того моменту, як ви придбали картку, - пояснює директор. - Наприклад, з 25 грудня по 24 січня. Як людям зручно. Щодо того, що на ремонт валідаторів кошти зніматимуть з зарплати кондукторів, то директор запевняє, що це лише у випадку, якщо кондуктор кине прилад, втопить у відрі. Чи якщо станеться щось подібне з вини кондуктора. - У нас були випадки, коли кондуктор впустила валідатор, він вилетів на дорогу і його переїхав тролейбус, - каже Андрій Мастюх. - Було таке, що впустили у відро з водою. Ми прийняли таке рішення виходячи з цих ситуацій. А загалом на валідатори є гарантія. Стосовно майбутнього кондукторів, яких згодом повністю замінять валідатори, то директор КП каже, що для них роботи в депо вистачить. - У нас є багато вільних вакансій, на яких потрібні працівники, - додає пан Мастюх.
► Літо 2024 року буде таким же спекотним, як і попереднє, а потім буде "переворот", – кліматологи ► В Індонезії блискавка вбила футболіста під час матчу (відео) ► 17 лютого очікуються найбільші морози ► Шторм на Філліпінах забрав життя 6 людей ► Над Швецією з'явилось унікальне сонячне гало