Тернопільські комунальні підприємства не можуть йти у ногу з часом?
11.09.2016, 10:00
У цьому переконують тернополяни. Одне з найбільших КП міста «Тернопільміськтеплокомуненерго» мало інформує споживачів про свою діяльність, а головне – про послуги, яке воно надає, та тарифи. Значна частина міських КП мають власні інформаційні ресурси, де можна не тільки ознайомитися з необхідною інформацією, а й подати показники лічильників. Запровадити аналогічну практику рекомендують і тепловикам. – Коли у КП “Тернопільміськтеплокомуненерго” з’явиться власний сайт, на якому будуть розміщені новини, оголошення про ремонтні роботи, інтерактивний розділ для звернень тернополян з відповідною технічною підтримкою, а також із можливістю подавати показники? – звертається до керівництва міста тернополянин Тарас. – Як не як, ми живемо в епоху інтернету, а дане підприємство не має адекватного зв’язку з клієнтами, бо телефоном додзвонитись тяжко. Вони часто не працюють або оператори (чи диспетчери) просто не піднімають трубку у робочий час. Тернополянин зазначає, що, при таких тарифах, не забезпечувати належної послуги – це абсурд, пише Репортер Очевидно, у міській раді таке зауваження вважають слушним, тому що керівництву КП все ж рекомендували розробити сайт. – Управлінням житлово-комунального господарства, благоустрою та екології, рекомендовано керівництву зазначеного підприємства створити офіційний сайт, для надання відповідної інформації споживачам про діяльність підприємства та можливості подачі показників за використану гарячу воду, – йдеться у повідомленні міської ради. До слова, можливість подання показників лічильників на власних сайтах мають КП «Тернопільводоканал» та ДП «Тернопільміськгаз».
► Літо 2024 року буде таким же спекотним, як і попереднє, а потім буде "переворот", – кліматологи ► В Індонезії блискавка вбила футболіста під час матчу (відео) ► 17 лютого очікуються найбільші морози ► Шторм на Філліпінах забрав життя 6 людей ► Над Швецією з'явилось унікальне сонячне гало