Загрузка. Пожалуйста, подождите...
Главная страницаГосподарка → “За півгодини зросла ціна?!” – Скільки мають платити тернопільські учні за проїзд у маршрутках

“За півгодини зросла ціна?!” – Скільки мають платити тернопільські учні за проїзд у маршрутках

10.09.2016, 22:10
Неприємне непорозуміння із вартістю проїзду виникло в тернополянки Юлії Чорної в маршрутці №12. Водій сказав платити за дитину 2 гривні, а не 50% вартості, не видав квитки, а перевізник нахамив.
— Сьогодні після обіду їхала з сином, якому 10 років, маршруткою з Дружби на Східний. Зайшла і заплатила 3 гривні за себе і 1,5 грн за нього. Назад вирішили їхати маршруткою № 12. Дістаю 5 грн. і кажу водієві: "Один за мене і учнівський". Чекаю здачі. Водій каже: "Проїзд школярів 2 гривні". Я здивувалась. Невже за півгодини зросла вартість проїзду. Поцікавилась, хто перевізник. Водій сказав, що "Еталон". Я спитала чи можу я зателефонувати і спитати в "Еталона", яка причина зростання вартості проїзду. На жаль, у маршрутці не було ні прізвища перевізника, який надає послугу, ні номера телефона, куди звертатися з питаннями. Я зауважила водієві, що така інформація мала би бути в автобусі. Водій сказав, що перший день працює на цьому маршруті. Тоді я попросила дати мені номер його директора,— повідомляє жінка.
За словами жінки, водій попорпався у своєму мобільному і надав номер власника маршруту № 12. Автобус продовжив рух по маршруту. З четвертої спроби тернополянці вдалося дотелефонуватися до перевізника, пише Доба
— Я представилась. Сказала, що перебуваю зараз у йього маршрутці і попросила назвати причину, чому я маю платити не 1,5 грн. а 2 грн. за проїзд дитини. Можливо, мій голос звучав обурено, бо власник маршруту сказав, що не любить коли з ним "зверхньо" розмовляють, "особливо особи жіночої статі" . Я перепросила за свою інтонацію і ще раз попросила пояснити, чому ціна на різних маршрутах відрізняється. На що мені сказали, що директор 15-го маршруту погано працює зі своїми водіями, бо проїзд має коштувати 2 грн. для школярів.  Я зауважила, що така інформація мала би бути у маршрутці, бо ні квитка мені не дали на тих 2 грн., ні інформації не надали про вартість проїзду. Я сказала, що в такому випадку маю право поскаржитися в управління транспорту. Власник маршруту з посмішкою відповів: "Ви мене тим управлінням не злякаєте!" Я подякувала за інформацію і сказала, що сподіваюся завтра побачити інформацію про вартість проїзду для школярів у його маршрутці. А тепер сиджу і думаю. Мені не шкода заплатити за проїзд. Я завжди оплачую проїзд своєї дитини без вимоги водіїв. Я ні в якому випадку не висловлюю претензії водієві, бо він виконує те, що йому сказали. Але мене обурює ставлення перевізників до користувачів їх послуг. За кого вони нас мають і скільки це ще можна терпіти? Хочеться прийти до того власника маршруту і принести йому баняк борщу і миску вареників, бо він бідний ніяк не може наїстися, — додала жінка.

"0352.com.ua"


 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
 
211