Загрузка. Пожалуйста, подождите...
Главная страницаРегіони → "Київенерго" повідомила "Київводоканал" про відключення з 31 серпня насосів

"Київенерго" повідомила "Київводоканал" про відключення з 31 серпня насосів

28.08.2009, 17:42
Акціонерна компанія "Київенерго" направила офіційне повідомлення ВАТ "АК "Київводоканал" про відключення з 31 серпня насосного обладнання енергокомпанії для підвищення тиску холодної води. Підставою для відключення є відмова Київводоканалу продовжувати договір на надання послуг з підкачки холодної води і небажання підписувати акти з наданим раніше послуг, а також наявність боргу в розмірі понад 50 млн.грн.

 
"Київводоканал" мав достатньо часу для приведення документів з використання насосів у відповідність до закону і обговорення варіантів погашення заборгованості в 50 млн.грн. Оскільки з боку "Київводоканалу" за три тижні не було зроблено жодних кроків, це означає, що або компанія не хоче працювати в законному полі, або послуга з підкачки холодної води їй не потрібна", - заявив голова правління АК "Київенерго" Едуард Соколовський.

Попередження про неможливість безкоштовно і безпідставно використовувати насосне обладнання "Київенерго" для підвищення тиску холодної води у бідах "Київводоканалу" енергокомпанія озвучила 5 серпня і надала відстрочку до 18 серпня для прийняття рішення про укладення договору експлуатації. Копію повідомлення "Київенерго" також направила до прокуратури м. Києва, Міністерство з надзвичайних ситуацій, Київську міськдержадміністрацію і всім житловим організаціям столиці.

"Всі борги "Київводоканалу" перед "Київенерго" підкріплені судовими рішеннями та є законними вимогами одного господарюючого суб'єкта до іншого. Перекласти проблеми з хворої голови на здорову у "Київводоканалу" не вийде. Заборона щодо припинення постачання води стосується безпосередньо водопостачальної компанії, а зовсім не "Київенерго". Енергокомпанія не має ніяких відносин з населенням з постачання води, тому думати про те, як без насосів, за які не хочеться платити, доведеться подавати воду на верхні поверхи, повинні думати керівники "Київводоканалу", які допустили таку ситуацію" , - додав Е. Соколовський.

Як повідомили в прес-службі "Київенерго", послуга підкачки води, яку зобов'язаний оплачувати "Київводоканал", дозволяє мешканцям висотних поверхів отримувати холодну воду. Щомісяця "Київенерго" несе витрати у розмірі понад 1 млн.грн. на підтримку інфраструктури підкачки холодної води на користь "Київводоканалу". Відключення насосного обладнання, що без договірних підстав експлуатує "Київводоканал" і відмовляється оплачувати дані послуги, не суперечить законодавству України, відповідальність за наслідки для споживачів несе компанія-боржник.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
 
3052