Днями мешканці Збаразького району стали свідками, як на трасу М-19 виїхала потужна техніка. З метою вдосконалення ремонту по підсиленню дорожньої одежі Служба автомобільних доріг у Тернопільській області вирішила впровадити пілотний проект з механізмом Wirtgen КМА, який базується у Великій Березовиці. Подібний механізм для дорожніх робіт на Тернопільщині ніколи раніше не застосовувався. Першими побачити результати зможуть мешканці сіл Чернихівці і Колодне. Ця техніка дозволяє оптимізувати процес ремонту доріг зі значним заощадженням коштів: робимо більше, платимо менше. Так, суть роботи цього механізму в тому, що він змішує знятий старий шар асфальтобетону з гранітними щебеневими матеріалами, цементом і емульсією. Згодом асфальтоукладальник встелює монолітний шар. Етапи ремонту із застосуванням цієї технології виглядають так: спершу за допомогою фрези знімається та подрібнюється старе асфальтобетонне покриття, тоді брухт за допомогою механізму збирають і висипають у міксер установки Wirtgen КМА. Там до грануляту додаються мінеральні домішки, воду, бітумну емульсію, цемент, щебінь. Суміш встелюють і ущільнюють. Змішування матеріалів відбувається в установці без попереднього їх розігріву і сушки, що дозволяє економити на паливі. Також при застосуванні установки значно зменшені викиди шкідливих речовин в атмосферу. Тернопільські дорожники, використовуючи такі установки, «вбивають двох зайців»: утилізовують старе дорожнє покриття та економлять на матеріалах, повторно його використовуючи.
► Літо 2024 року буде таким же спекотним, як і попереднє, а потім буде "переворот", – кліматологи ► В Індонезії блискавка вбила футболіста під час матчу (відео) ► 17 лютого очікуються найбільші морози ► Шторм на Філліпінах забрав життя 6 людей ► Над Швецією з'явилось унікальне сонячне гало